lördag 26 april 2014

Fullt ös dagen lång!!!

Oj vilken dag!! Jobbade 9-12.30, då hämtade mina älsklingar upp mig. Jag fick panik på jobbet när jag skulle byta om o upptäckte att jag glömt klänningen hemma!! Gah!!! Ringde Patrik o de va nästan framme. Ringde mamma o de skulle precis åka från stan. Så de hämtade klänningen. Phu!!
Dopet va så himla fint. O lagom långt. Barnen va så duktiga så i kyrkan. Isolde va glad o Isadora såg ut som en stolt storesyster :) <3
Ida o Tim fick gå fram o titta när prästen hade sånt där dopvatten på Isoldes huvud :) Annars satt de snällt på bänkarna o tittade!
Efter dopet bjöds det på god fika o trevligt sällskap!

Present öppning!


Tim ville sitta i morbror Kriss knä <3


Detta hade Cassis pappas fru gjort. Små inslagna paket me choklad i. Jätte fina!!!!

Barnen lekte både inne o ute. Har så himla fina bilder på system kameran!!

Vid fyra rullade vi hemåt. In o handlade lite till dagens middag som fick bli grillat! Så himla varmt o skönt ute ju!!

Sen har jag bara varit o myst me barnen <3 Känns i mamma hjärtat nu när vi snart ska vara ifrån dom... Mina älskade hjärtan!! <3
De ligger nu i sina sängar. Tror inte det dröjer alltför länge innan de sover då de va sååå trötta!
Jag ska packa, städa o göra en massa!! Men jag är så trött så ögonen svider!  :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar