söndag 27 april 2014

En liten snabb uppdatering!!

Flygresan gick bra! Dock tog det lite tid från flygplatsen till hotellet o bara med buss från London city till våran hotell lägenhet tig det nästan 1 timme!! :O Tänkte att nu sjutton har vi blivit lurade på avståndet!! Men med train så gick det betyyyydligt mkt snabbare!! ;) Så vi har redan i kväll hunnit se en hel del!! Big Ben, weatminister Abbey (el hur sjutton det stavas! Haha) Gått längst gatan me massa memorial statyer. Tittat på London Eye (har inte bestämt om vi ska åka el inte :P Jag är ju så grymt höjdrädd!!) O så hann vi även me London Bridge :) Så i morrn är våran plan att först se Tower of London o sedan Madame Teussadue. På tis blir det till o leta bra shopping ställen. Jag vill ha en resväska o så vill vi handla nå till barnen! :)

Mer uppdatering kommer...

Vi o Big Ben ;)


En öl på en mysig pub!! :)


Även jag tog mig en, en liten ;)

Nu ska jag försöka sova!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar