söndag 20 april 2014

Gårdagen

Hade verkligen noll ork o blogga igår kväll...
Vi hade en super bra påskafton hemma hos mamma o pappa. Vi va ganska så många men vi fick plats ;) Det bjöds på god mat o dryck. O god efterrätt!! Snälla mamma o pappa hade lagt en varsin trisslott under varje tallrik :D


O härligt väder va det oxå!! Så efter maten va vi mest ute. Barnen lekte o cyklade i många timmar. Det vart till o ränna efter, men de hade himla kul! Har bara nåt kort från gårdagen. Resten finns på kameran! 
Barnen fick påskägg av mamma o pappa som innehöll till Tim: godis, solbrillor, strumpor, en liten bok o en leksaksmobiltelefon! O till Ida: godis, klänning, leksaksmobiltelefon o en liten bok! De vart så glada sååå!! De fick även ett varsitt litet ägg av deras gammelfarmor o gammelfarfar, som innehöll lite godis o en varsin peng ;) De fick helt lagom me godis! Så skönt så!! :)

När vi kom h strax efter kl sex fick de lite o äta. De åt inte mkt... Sen va det till o läsa de nya böckerna innan de va sov dax. De va såååå trötta, men hade svårt att komma till ro o varva ner. Tog dom nog 50 min innan de somnade...

Då dukade vi upp me toastskagen o ost o kex framför The Oroginals! Lite mys me mannen :) Han va borta tors kväll o jag fre kväll. Så det va mysigt!!

Gotteligott!!


Barnen fick måla sina ägg :)


Tim när vi gick dit... Cool kille ;)

Jag kom inte i säng förren runt tolv. Så idag är jag lite seg... Men solen skiner o det ser ut o bli fint väder!! :D

Nu ska jag duka fram frulle!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar