lördag 26 april 2014

Vid den här tiden om 12 timmar...

Är vi på Arlanda. Jag har packat det som går. Förberett det som går. Nu sitter jag bara med en ångest klump i halsen. Så fort jag tänker på att vi ska åka ifrån barnen slår hjärtat fortare o det knyter sig i halsen! Panik attack fick jag igår kväll. Tänker på att barnen kommer att längta så efter oss o att dessa dagar kommer kännas låååånga för dom! Känner mig hemsk som lämnar dom!!! MEN vet att de kommer ha det bra. De får vara me de bästa näst efter mamma o pappa. O jag ska verkligen försöka att njuta o koppla av! Annars är ju resan förgäves! Visst, vi kommer båda längta, vi kommer prata mest om barnen, men det är bara naturligt! Jag har så svårt att tänka att i morrn ska vi flyga till ett annat land. Inte spec långt bort, men ändå! 
O jag vill känna när jag åker hem att jag har haft underbara dagar, o bara läääängtar till o gå pussa o krama på mina små hjärtan!! <3

I detta hus, i en lägenhet kommer vi bo...

Fler bilder kommer efter redan då det va copywrite på alla på nätet! :) 

Nu ska jag ta mig en macka o sen sova! Kanske hörs nå mer ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar