måndag 14 april 2014

Allt eller inget!!

Det gick ganska bra o lämna barnen i morse... Me Tim va det inga promblem. Me Ida satt jag en 10 min o sen gick jag. Hon vart ledsen o hade varit ledsen på morgonen tills de gick ut. Då va även Tims avdelning ute, så hon va me honom. Vart dock ledsen igen när de gick in... Men när jag kom o hämtade kvart i två höll hon på o lekte me små lego, o ville inte alls gå hem! :O Hon skulle göra klart... Fick spara det tillslut då vi ju va tvungna o gå o hämta Tim oxå! :) Så hon ska fortsätta i morrn. Tim kom glad o kramade mig. Jag pratade me en av hans fröknar o vi bokade in ett utvecklings samtal i morrn redan. Lika bra! Så när jag slutat jobbet åker jag direkt dit. Då har Patrik redan hämtat hem barnen ;) Tim gav alla fröknar en kram innan vi gick hem (han är så otroligt kram go den killen <3 )

När vi kom hem vart det mellis. Sen plockade jag lite, o tränade. Barnen är så roliga. För de kan mina övningar :P Haha!!

Så fort mattan åker fram är de där! ;)


Knappt man själv får plats! :P

Sen vart det till o laga middag. Hade några kyckling filéer som behövde äras upp. Så vart det, ris, currysås, en mumsig sallad o så skar jag upp ananas o banan som man kunde välja o ha till oxå. Vart riktigt mumsigt!!

:)

Sen vart det till o snagga Tim. Såååå välbehövligt!! Denna gång gick det riktigt bra! Så nu hann vi klippa han klart o vi vart nöjda ;) Efter det vart det Patriks tur. Han har ju sparat rätt långt. Men då han har sjuuukt tjockt hår vart han less nu när det började bli varmt. Jisses va med hår som försvann!! Men det vart oxå kanon! :)

Efter det vart det bara till o fixa barnen för kvällen på engång! När de hade lagt sig tog jag mig en promenad oxå. Hade sån huvudvärk men bestämde mig för o ignorera den!! Gav mig ut i ett tempo det va lääänge sedan jag hade!! Om någonsin!! Tänkte nu jävlar, denna korta runda ska jag väl kunna hålla tempo på ;)

För mig är detta bra!! Senaste tiden har jag legat på max 10.24 o tempo. O me dessa korta ben kan jag säga att jag fick ligga i!! Men måste nog länga min runda nu :P

Dock värker det i mina axlar o nacke nu... Håll tummarna för att det inte ska bli värre i morrn!!!! :S

Nu ska jag ta mig en skön o välbehövlig dusch ;) sen blir det soffläge!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar