söndag 13 april 2014

Oj så trött jag vart!!

Barnen dök upp här vid tolv me deras mormor o morfar. Då vart det lunch för dom. Det hade gått jätte bra på dansuppvisningen o de tyckte det hade varit kul! :)
När de åt så dök pappan upp! Sen fick Tim sova, han va så trött så trött!! Somnade inte förren kvart i ett (vi brukar se till att han är uppe senast kl ett för o kunna somna på kvällen. Men idag fick han sova till halv två....
När han vaknade bestämde vi oss för o åka ut till min bror i stavby (ingen va visserligen hemma där) för o byta till sommardäck på båda bilarna (är ju dubbdäcks förbud på tis!!!) pappa va där o bytte på sin bil, även Amanda hade kommit dit för o byta på sin (el ja, pappa gjorde det! Hihi) Patrik började byta på min bil, så att jag o barnen skulle kunna åka hem snabbt. Trodde de skulle ledsna snabbt på o vara ute där o bli trötta. Men icke!! 2.5 timme senare åkte vi hem ;) Hade tagit me mellis dit (bananer, bullar, muffins o saft) som barnen åt direkt när vi kom dit.
Va faktiskt skönare ute än jag trodde, det blåste ju så!!! Barnen hade jätte kul när morfar tvättade bilen. Det blåste vatten på dom så de skrattade massor!!! Tur de hade sina galonkläder, gummistövlar o galon vantar på ;)
Vart till o klä av alla ytterkläderna innan de fick hoppa in i bilen :P
Barnen o jag sjöng o pratade hela vägen hem. Underbart!! <3 O det höll dem vakna ;)
Väl hemma vart det middag o duschning av barn. Jag åkte o handlade lite o barnen somnade gött i sina sängar :)

Jag o mannen sitter o tittar på The Originals o sen blir det till o förberedan inför veckan :)

Bilder från em...

:)


Kaninen Anton va inte i sin utebur...


Utan inne i den inglasade altanen...


Den kom vi som tur va in i, o till Idas lycka fanns där en dockvagn :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar