söndag 13 april 2014

Är jag inte världens bästa mamma ;)

Då Ida absolut inte vill gå till "dagis" så gör jag allt för att göra det så bra som möjligt för henne, o mig el?! Hon fick smaka på oliv bröd idag (hon älskar oliver) o hon tyckte jätte mkt om det brödet. O när jag sa att jag måste åka o handla bröd sa hon att hon ville ha oliv bröd. När jag kommer till kvantum o ska handla har dom inget... Suck! Men åkte till Willys där det som tur va fanns (hade nog åkt till alla affärer tills ja hittade det :P ) Vad gör man inte för sina barn!!
Dom äter ju frukost på fsk på måndagar (detta är sista måndagen kom ja på!) o då inte absolut inte gillade o sitta i matsalen me hennes avdelning o den större avdelningen, så får hon äta uppe på sin avdelning. Kruxet där är ju att jag ska lämna dom kvart, tjugo över sju, men där kommer inte en fröken förren runt halv åtta. Så det blir till o åka direkt då. O jag tar alltid med mig en macka o en flaska me juice till henne....

Morgondagens frukost. Oliv bröd o päron juice :)

Jag tycker det är så jobbigt det här me lämningarna, att hon ska vara så ledsen. O att hon varit hemma så himla mkt gör det hela inte bättre... Idag vart hon tom ledsen när jag lämnade henne me mormor, morfar, Amanda OCH Tim... Det gick över efter en liten stund. Men att det ska vara så jobbigt!!! Hon vill vara hemma säger hon.... Åh!!! Två veckor kvar, blir 6 dagar, sen blir det Patrik som lämnar varje dag. Hoppas såååå att det ska bli mkt bättre!!!

Kommer inte kunna sova i natt... Mina tårar rinner... Min lilla skrutta <3 Ingen vill väl se sina barn så ledsna... Känner mig som sämsta mamman när jag "tvingar" mina barn att gå på fsk... Men det finns inget val...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar