lördag 5 april 2014

Idas tur NU?!

Inte nog me att lill skruttan hostar som sjutton o nu har lite feber. Tror tom hon hade över 39 grader i natt. Så varm o svettig som hon va. Sov ju då oxå dåligt... Jag är trött!!!!!
Men i morse såg jag en prick på hennes tinning. Kunde varit en liten finne, men nu har det dykt upp 5 till. Lär ju vara vattkoppor!! :/ Skönt iof om hon me får det så det är avklarat...

Stackars liten skrutta myser i sin säng <3

Patrik är jätte förkyld o mår inte alls bra... Känns ju bra att man ska lämna dom om 1.5 timme o komma hem i morrn. Har ingen aning om när heller... Men det ska nog gå bra. Jag har sj varit sjuk o haft barnen. Både när de varit friska o sjuka... Inte lätt. Men det går. 
Jag ska försöka koppla av o njuta av vad det nu är vi ska göra....
Nu ska ja fortsätta mysa me mina hjärtan en stund innan jag ska fixa iordning mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar