tisdag 22 april 2014

En 12 timmars dag avslutad!

Jisses!! Så trött så ögonen går i kors :S Dagen har gått bra! Ida sa igår när hon skulle sova o jag berättade att vi skulle till "dagis" idag, att hon skulle sova länge idag. O sagt o gjort, kl 6.55 va jag tvungen att väcka henne!! Hade ändå haft dörren öppen o jag o Tim gått o pratat o haft oss, men hon snusa vidare! Hela ledigheten ar ungen vaknat runt 6.15 va sjutton skulle hon sova så länge idag för?? Kan en 3 åring styra sånt?! Blir ju faktiskt lite full i skratt!! 
Vart ju till o tjata lite i morse då hon ju är sååå morgon trött, när man ska till "dagis" dårå ;) När jag lämnade Tim vart han liiiite ledsen o sa: mammaaa :( Men Sandra tog honom o det gick bra! Han grät inte el så! Ida gick det hur bra som helst me!! Första gången på lääääänge hon inte ens va ledsen!!! Hon lät lite ledsen o sa oxå: mammaaaa :( Men inte mer än så!!! O då jag oxå fått sova hela natten kom jag till jobbet piggare o gladare än jag gjort på eeeevigheter!!! Himla skön känsla!!!! :D Det gör så mkt när man inte behöver lämna sitt jätte ledsna barn!!
Dagen gick hyfsat fort ändå! Den här veckan vart ännu kortare än tänkt. Två dagar ist för tre. Fick en läkartid till Ida på tors kl 11. O då vabbar jag hela dagen. Lika bra! I morrn är det jobb 8.30-17. Sen hem o mysa me barnen <3

Nu ska jag snart gå o lägga mig. Om Ida stackarn slutar hosta... O jag fick precis tillbaka mig magknip oxå... :( Blir nog bättre om ja lägger mig. Hoppas ja...

Godnatt 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar