torsdag 17 april 2014

Lång ledigt <3

Älskar när vi får ha lång ledigt tillsammans, hela familjen!! Nu har vi det i fyra dagar (för mig o barnen vart det ju fem dårå :P ) ska bli så mysigt o kul!!! Det är fördelen me både mitt o Patriks jobb, kommer även bli så på hans nya, man är ledig varje kväll (från kl fem för honom o för mig varierar det från kvart över ett till fem) o varje helg, röd dag osv... Love it!!! O oftast kan man va ledig nån kläm dag oxå ;) Dock blir ju semestern inte lika lång som man skulle kunna önska... Fyra veckor var, tre tillsammans. Barnen får iaf sex veckor tack vare deras farmor o mormor! Det är mitt minimum krav för barnen. De ska ha sex veckor! Nu vart det så här för att Patrik fick nytt jobb (är glad att han fick nå alls!) o sen är vi ju alla lediga en vecka nu sista april. O så vill jag ha några dagar att använda vid jul, så det får lång ledigt även där. O som barnens fröknar sa, de har ju knappast vart där så mkt så de ledsnat, de har nästan varit där lite väl lite. O det är ju inte heller bra! Men vad gör man....

Glömde säga det igår, tror ja, kanske skrev det i ett inlägg igår (senila jag! Haha) men men, det flyttade upp en flicka från Idas förra avdelning till den hon går på nu, igår. En tjej som hon lekte en hel del me. Är otroligt duktig på o prata o det är ju Ida me, så de passar ihop! Ida verkade glad för det iaf! Håller tummarna för att hon hamnar i Idas grupp, ska luska på det på tis ;)

Nu ska jag iaf sova. Hade tänkt läsa men kommer ändå somna efter nån rad så trött som jag är :P

Godnatt......

Ida har fått en dille på o låna min mob o fota me. Måste ju ärligt säga att fina foton har hon ju lyckats riktigt bra me!! Tycker denna va jätte fin! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar