måndag 7 april 2014

Stor rensning!!

Bilderna på barnen är borta på fb. Jag håller även på o rensa min instagram. Måste fundera hur jag ska/vill göra. Det är så himla svårt!!!! Jag lägger inte ut bilder när barnen är nakna, inte alls nåt. El nå konstiga bilder. Men ändå finns det ju dom som kan komma åt bilderna. Trots sekretessen. Vill aldrig något helt skydd. O visst, de kan säkert komma åt genom nån annan. Men JAG kan förhindra genom att sluta lägga ut på dom. JAG kan göra nåt! Jag vill sååå gärna dela med mig. O samtidigt så känner jag att det är vad jag vill, vad vill barnen. De är inte tillräckligt stora o bestämma det själva el förstå innebörden med det. Det dröjer läääänge innan de kommer göra det. Vill jag exponera mina barn innan jag ens vet om de själva vill?! Patrik gillar inte att jag lägger ut bilder på dom. O jag känner att jag måste respektera honom me. Det är hans barn lika mkt som mina. Hade blivit galen om han gjort det o jag inte velat.
Nej, måste nog ta mig en funderare! Tills dess åker bilderna bort!
Måste oxå fundera över bloggen. Lösenordsskyda el helt enkelt sluta lägga ut bilder på barnen. Tills dess blir det inga bilder. Bloggen är ju min "dagbok". Så tillsvidare får ni hålla er till godo me barnlösa (haha, det lät konstigt) bilder!

Hur gör Ni? Hur tänker Ni kring allt detta? Vore kul o höra!

Nu ska ja sova!! 

Natti natti!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar