torsdag 25 juni 2015

What a day!

Phju! Skönt att denna dag är över!! Började me lämning av barnen vid 8.30, åkte sedan o storhandlade, det va lugnt där o jag önskar jag inte hade stressat järnet! Men för o hinna va jag tvungen. Skakade o hade hjärtklappning för jag va så stressad! Kom hem vid kvart i tio o slängde in kyl o frys varorna innan jag drog iväg o kom till träningen strax efter 10. Min sjukgymn körde järnet (oxå för o "straffa" mig för min stress, hahaha) o ökade på vikterna. Så jäkla jobbigt!! Sen hem, slängde in en maskin tvätt, duschade, åt lunch o sen iväg på det där mötet. Kändes så bra men tror ändå jag fattade rätt beslut tillslut! Hämtade sedan barnen, det tog en stund då det skulle kramas en del me fröknarna, extra me dom som ska sluta. Framför allt en har vi kommit väldigt nära. Hon önskade vi kunde ses nåt o det gör jag me. Hon ville knappt släppa mig när vi kramades o tårarna fanns där, det brände i ögonen... Åkte väl därifrån typ 45 min efter jag kom :P O då va det bara hem o fixa mat till barnen sen iväg o hämta deras farmor. O möta upp Patrik utanför vaccinations byrån. Där tog vi alla sprutor (twinrix) inför Thailand resan. Patrik tog även stelkramp. Det va inte kul :( Tim vart lite ledsen när hon sprutade in "skiten" men annars gick det så bra! Oda däremot va hysterisk stackarn :( Men det gick tillslut o de båda fick en varsin klubba o tatuering där :) Ida gillade INTE att vi måste göra om det om en månad :/ O faktiskt, den kändes lite, då tar jag hellre blodprov... På väg hem därifrån somnade Tim i bilen, o då va kl typ kvart i sex... Så fick bära in honom o han sover sen dess. Mannen drog iväg o träffade en kompis (får se när han dyker upp) Ida o jag hade det mysigt. Fick lösa saga i våran säng (för o inte väcka Tim) o det va mysigt :) Sen tog det henne dock drygt en timme innan hon somnade... Jag åt en sen middag då jag inte hade hunnit ätit nåt än. O vet ni, nu har jag bakat :S Jag ska INTE. Men va såååå sugen....

Vit chokladkaka. Så jävla god!!!!
O me jordgubbar till o en liiiten klick grädde... Yammie!!!!!

Barnen blir ju glada i morrn iaf ;) Fira deras första dag på deras 7.5 veckor långa sommarlov. Löööövly!!!!!!

Då dagen va som den va o barnen verkar allmänt trötta så kör vi på en mysig morgondag. Plocka upp o iordning alla deras kläder jag tog hem från förskolan. O tvätta upp. Kanske tar oss ut på skogspromenaden oxå :) Vi får helt enkelt se, tar dagen som den kommer! Ska bli skönt! Ne, nu ska jag nog ta o smaka på den där kakan :P 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar