torsdag 18 juni 2015

Sommarfest!

En mysig o trevlig sommarfest va det. Deras fröknar vart så glada så av tavlan o blommorna o de fröknar som ska sluta vart glada av korten, armbanden o teckningarna :) Några vart lite tårögda! Barnen sjöng. Ida va me framme en liten stund men ville sen stå me mig. Tim stod me mig hela tiden. Sen vart det till o fika o äta det som alla dukat upp på bordet. Oda körde på gotti rakt av medan Tim körde först på lite mat o sen lite gotti ;) Det blir ju inte så mkt man äter sådär o kl va strax efter tre, så nu är man bra hungrig igen! :P Barnen åt en kvällis innan de somnade snabbt i sina sängar <3 Jag funderar på hur jag ska göra i morrn. En del av mig behöver vila, o så ska jag till sjukgymn. Medan en annan del av mig vill ha barnen hemma för massa mys o gos!!! Får se hur det blir ;) Ida är mkt bättre o skulle iof behöva gå på fm i morrn då hon ska va på Äventyret... Så i annat fall får de kanske gå 9-12 el nåt... 

<3 Hon älskar sina nya fina glitterskor!!


Tim älskar oxå sina, me döskallar på ;)

Slängde ihop denna kladdkaka o tog me, den va poppis!!! :)

Nu ska jag se om jag kan hitta nåt o äta!
Förresten är det strul me bloggen så har inte kunnat blogga sen igår em. Det blir error :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar