måndag 29 juni 2015

Lite o se fram emot!

Har några inlägg jag skulle vilja skriva. Men tror jag får ladda datorn o skriva där ifrån i morrn. Orkar inte skriva nå längre härifrån just nu. Är så jäkla slut! Men på ett bra sätt! Det vart iaf köttfärspaj till middag till slut. O med god sallad till :) Efter att ha röjt undan efter middagen gick jag för mig o gå ut på en promenad! Egentligen för trött men motivationen fanns, o då är det bara o köra! Så gjorde en ny Spotify lista o gav mig ut medan Patrik la barnen. Vågade inte gå för långt då jag körde riktigt ordentligt på träningen idag. Ökade på flera vikter o jisses va tungt!! Så det vart en 40 min RASK promenad. Gick jäkligt bra me bra musik i öronen ;) Kände dock av benhinnorna lite o musklerna i skuldrorna (det va iof inte så konstigt me tanke på träningen) Det va sjukt skönt väder o gå i. Solen sken men det fläktade alldeles lagom! I morrn kväll blir det den längre rundan ;) Blev iaf en dusch (för andra gången idag, hahaha! Blir så när man både tränar o promenerar) Sen vart det ett avsnitt av NCIS LA me mannen. Knaprade ett par morötter o drack citronvatten (fan va duktig jag är som inte druckit Cola idag, ska hålla mig till helger a) Men nu är jag så slut fysiskt! Ska ta o sova tror ja. I morrn då? Inga större planer, allt handlar lite om vädret oxå. Då vi inte har nån tid o passa på hela dagen tänker jag ta dagen lite som den kommer. Skulle behöva handla ett par saker. Men får se om vi vill, el gör nå annat. 

Godnatt på er!!!!

So true!!! O är det några som överöser en me kärlek så är det mina barn! Älskade barn <3 O de får minst lika mkt kärlek tillbaka!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar