onsdag 3 juni 2015

Lite "lyx"

Denna morsa tänker ägna sig åt lite "lyx" TVÅ helger i rad. Är jag värd det? Absolut!! ;) Jag o min vän Sara bestämde för ett tag sedan att då vi inte tycker att vi hinner prata klart när vi ses, ofta några timmar, att vi vill träffas lite längre. Kom fram till att vi skulle sova borta tillsammans någonstans. Annars får vi inte va ifred varken hos henne el hos mig ;) Samtidigt vill vi inte lägga ner en massa pengar på nåt, spec inte här i Uppsala. Så nu ska vi göra nåt jag aldrig trodde jag skulle göra. Vi ska sova på ett vandrarhem!! El hostel som det nu förtiden heter ;) hahaha! Vi tog det som ligger på kvarntorget, såg ändå riktigt fint ut...

Ett av rummen, vi kommer såklart ha enkelsängar ;)

De va fina rum me tv o sängkläder. 550kr får vi pröjsa (tillsammans) Det är mest för o ha nånstans att sova :) Tanken är att hon kommer hit o när Patrik kommer hem åker vi nånstans o äter middag. Sen åker vi till rummet där vi lär tjattra halva natten. O sen åker vi till Ikea till kl 9.30 för brunch ;) Blir nog prima!!! :) Ska iaf bli så himla kul o mysigt!!!
NU är det klart me inlägg för i kväll ;) Kommer ett en annan dag om vad jag o mannen ska göra nästa helg! :D

Godnatt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar