onsdag 3 juni 2015

När man vill men inte borde...

Träningen gick riktigt bra. Ökade på vikterna på armarna lite. Avslutade me 3 km löp på crossen. När jag kom hem vart det lunch....

Linssoppan är BETYDLIGT godare än den ser ut :P

Käkade o tittade på ett avsnitt av Teen Mom ;) Hängde tvätt, rengjorde badrummet o tog mig sedan en dusch. Sååå skönt!!! Har nu satt mig i soffan me en kopp kaffe. Pustar ut o inser att jag får ta dammningen i morrn. Ska ju orka bädda rena sängkläder i sängen, plocka ur diskmaskinen o till dietisten. Denna dag är en sån dag som går i ett!! Om drygt en timme måste jag åka igen... Min vila får bli detta. Lite surfande o en kopp kaffe ;) Somnar nog ovaggat i kväll! Jisses, vad det blåser ute!!! Typ storm!! :/ Vill ha sommar NU!! Ida tittade ut i fönstret i morse o sa: -Titta mamma, det är blå himmel!! -Tyvärr sa jag, det är mörka regnmoln som är på g... Varpå hon sa: -Men åh!!! Vill inte ha mer regn nu! Vill inte gå ut när det regnar. Vill ha sommar nu!! När det regnar på sommaren är det iaf varmt!!! Skruttan min <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar