lördag 6 juni 2015

En natt då man HADE kunnat få sova...

Ja, jag o Sara åkte trots allt iväg. Vore det inte för att vi bokat ett rum vi skulle sova i så hade jag ställt in. Kändes bara så surt när man längtat så länge efter detta! Voltarenen hjälpte så jag åtminstone kunde stå upp. Vi checkade in o knatade ner på stan o käkade middag på Dragon Palace...

Gott va det!!

Sen gick vi till hotellet o jisses va ont jag fick när vi kom dit! Sara hade en alvedon som jag tog, men det hjälpte knappt :( O hela kroppen började värka, skelettet. Skit mysko!! När jag får migrän får jag även ont i hela ansiktet, det liksom ömmar, värker o sticks. Riktigt obehagligt!! O så mår jag så illa så jag är på väg o kräkas... Vi kröp ner i sängen o låg o pratade till efter kl ett. Sen sov jag SKIT hela natten då smärtan nästan va olidlig!!! Sara frågade om hon skulle skjutsa hem mig men jag tänkte att jag skulle "härda" ut... Så surt när man sett fram emot o sova en natt :( Vaknade 8.15 o mådde så jäkla dåligt!! Då kom Sara på att hon ev hade migrän tabletter i sin väska. Två av hennes barn har nämligen det. O till min lycka hade hon 3 Naproxen, jag tog två. Sen vart värken uthärdlig. Vi åkte till Ikea o åt brunch o sen skjutsade Sara hem mig. Jag kraschade då som sagt i sängen. Jag är fortfarande helt slut o har ont, men det går o ta mig upp. Så här såg rummet ut som vi sov i....

Vi fick en dubbelsäng, hahaha! Men det va två enkelsängar som vi drog isär lite ;)

Så fint för o va ett vandrarhem! Sängkläder behövde man inte ta me, va som ett hotellrum. När vi bokade stod det att det va delat badrum, vilket det ju typ alltid är när man bor på vandrarhem, o även när de checkade in sa de delat badrum. Men när vi kom in på rummet hade vi ju ett helt eget badrum me dusch o allt. Så skönt! Så ja, det va ju som ett hotellrum :) Är så ledsen att jag skulle må så dåligt. Jag verkligen bet ihop fast jag stundtals kände att jag bara ville hem. Vi hade så himla trevligt o me Sara så kan man liksom bara va! Så därför gick det ju... Hoppas verkligen jag slipper detta nästa helg!

I kväll blir det mys me mannen <3 Knappt träffats denna vecka...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar