tisdag 2 juni 2015

Lat em

Fy bubblarns va vi (jag o barnen) varit lata denna em :P Länge mös vi i soffan då vi va såååå trötta!! Sen flyttade vi oss in under Idas säng i hennes myshörna där vi sjöng ur den nys Astrid Lindgren boken jag köpte för ett litet tag sedan....

Ida lekte lite i sitt dockskåp oxå :)


Mysisar!!!! <3

Sen lagade jag middag åt dom o passade på o göra en stor sallads skål så vi skulle ha till middagen både idag o i morrn :) Barnen åt, jsg fick som vanligt typ mata Tim, han va så trött så han höll på o somna stackarn! När mannen kom hem började han me våran middag medan jag fixade barnen för kvällen. La dom lite tidigare o läste en längre bok. Tim sover sedan typ 45 min tillbaka, Ida inte riktigt än... Vi åt när de hade lagt sig. Grillat, potatisgratäng o sallad. Det va gott!!! Nu känner jag mig färdig för sängen, vill bara soooova!!!! Mannen håller på o fixa en sak i duschen o sen ska jag hoppa in i duschen innan det blir sängen! 
I morrn blir det en lång dag för barnen på förskolan... Lämnar dom vid nio, sen har jag rehab träning kl 10, sen hem o i morrn tänker jag dammsuga, byta sängkläder o städa badrummet, OCH hinna vila innan jag ska till dietist kl 15.15. Jag hinner det jag hinner innan. Men måste hinna vila. Efter dietisten hämtar jag kidsen o vi åker hem o käkar middag. Barnens förskola, alla förskolor inom gamla Uppsala enheten, har i morrn nationaldagsfirande i Gränby park kl 17.30. Så om vi orkar (beror på hur trött Tim är) o hinner (mannen ska till tandläkaren innan) tänker vi cykla dit :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar