lördag 27 juni 2015

:(

Har precis tagit två migrän tabletter. Hoppas hoppas hoppas jag hinner stoppa den. Men det är nog för sent :( Fick ont i huvudet förut när vi kom hem o det har inte släppt. Jag måste lära mig o ta tabletterna i tid! Just nu ömmar hela ansiktet. Det liksom sticks o värker. Vill bara ha det mörkt o tyst... Vi va ju ute i typ 6.5 timme idag. O jag har nog druckit på tok för lite! Jag slockna på typ ett par sek för ett par timmar sedan på soffan när Patrik gav barnen middag... Sov en halvtimme ungefär... Har så himla ont i nacke o skuldror oxå. Fattar inte vad jag gjort... Just nu har vi film mys me barnen. De äter lite popcorn :) O tittar på Pippi! När den är slut ska det borstas tänder, bytas om till pyjamas o sen ska de i säng! Då ska mannen fixa middag. Såååå skönt o slippa!!! Han ska göra Toastskagen till förrätt, me lite extra räkor på ;) O till varmrätt blir det olika grillat kött till oss, pommes squares (el hur det stavas) sallad o bea sås! Är så hungrig!
Till det ska vi nog titta på senaste Hunger games filmen :)

Jag fotade barnens skrivbordsunderlägg o flaskor....

Tim valde spindelmannen flaska o bilar underlägg ;)


Ida valde doctor mcstuffins flaska o frost underlägg ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar