tisdag 2 juni 2015

Super mum!! ;)

Dagen började inte alls nå bra. Sovit SKIT dåligt o vaknade me hemsk huvudvärk!! Hade lust o åka hem o sova när jag lämnat barnen. Men tog två voltaren o då solen sken bestämde jag mig för o följa me Tim o hans grupp på utflykt! Så lämnade Ida o så gick vi alla till bussen. 12 barn o 4 vuxna. Jag o en mamma till som följde me :) Det va en mysig o rolig dag. Lekte ett tag på lekplatsen i Stadsparken o sen åt vi lunch, då fick jag o Tim sällis av några av hans kompisar som ville sitta nära, o sen lekte vi på ett tag till! Man blir ju som en av personalen o räknar in barnen titt som tätt! Hahaha! O man vart ju poppis hos barnen oxå! Va himlans kul!!!! :D På bussen hem va det trötta barn men alla höll sig vakna! Kom till förskolan strax innan halv två o då hämtade vi Ida o åkte hem! Super mum som man är (hahaha) slängde jag ihop scones som vi åt till mellis, i soffan! Hihi! Så trötta jag o Tim... Ligger här nu i soffan. Jag är trött o frusen... Idag serverar jag barnen middag lite tidigare då Tim inte riktigt orkar vänta till halv sex, han blir för trött... O vill verkligen att han ska få i sig middag!! 
Bilder från dagen....

På bussen...


Selfie på oss ;)


Uppe på "pirat" båten...


Charmig kille! <3


Wihoooo!!!


Gungeligung....


:)


Lunch: pastasallad!


Mellis scones :)


O mitt stora hjärta! <3

Är så glad att jag kunde passa på o följa me nu när jag ändå är hemma! Så uppskattat av Tim! O mig me såklart! :)
Om en timme ska barnens middag fixas. Jag o mannen äter senare.... Ska vila ett tag till nu ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar