lördag 6 juni 2015

Picknick o 4-h gård!

Ja, jag tog mig iväg o hämtade barnen o så åkte vi till 4-h gården i Gränby o hade det så mysigt!

Jag hade köpt me sallad som vi åt...


Det va gott!


Kossorna...


Kaniner :)


Idas favvo djur (förutom kaninerna) grisarna :)









Det va så mysigt så. Men efter nästan tre timmar åkte vi hem. När vi kom hem la jag mig i soffan. O där låg jag från kl ett till kl fem... Persiennerna nere. Mamma kom förbi strax innan halv fyra o lämnade mjölk o juice åt mig o tog då me barnen ut på uteplatsen nästan en timme. Jag fick ligga tyst o mörkt o vila. Skönt! Men inget hjälpte. Provade me alvedon o ipren där kl 10. Men skulle tagit voltaren ist. För o mota migränen. Så det tog jag kl 15 men hjälpte knappt! När mamma gick tog jag mig en kopp kaffe i hopp om att det skulle hjälpa nåt....

Ja, så här bedrövlig ser jag ut när jag har migrän :((

Sen kom Sara o strax där efter Patrik o jag o Sara åkte....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar