onsdag 10 juni 2015

Torsdag = jobb!

I morrn ska jag alltså jobba. Det är planering 8-16.30.. Men då jag är sjukskriven o egentligen inte ens behöver åka dit så är jag me på det jag kan o orkar. Tänkte åka dit till kanske 10 o sen hem senast 16, men gärna tidigare. När jag kommer hem drar mannen iväg...

Samtalet idag gick prima! Men vi va inte hemma förren närmare halv fyra o då ville barnen va ute. Stanna ute o lekte (me ett gäng andra barn som oxå va där) vid lekplatsen nästan en timme innan vi behövde gå in o fixa middag....

De har blivit riktiga klätterapor!!


:)

Precis när middagen vart klar såg jag att Tim somnade i soffan (han vaknade ju kl 5.40 i morse...) men lyckades väcka honom fast sur vart han! Fick trots allt i han en portion. Sen fick de båda duscha. O sen va det säng dax! Jag o mannen tittade på ett avsnitt av Merlin men jag höll på o somna :P hahaha! Sjukt trött o kroppen värker som faaaan :(( 
Inlägget om helgen får vänta. Tänker sova nu! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar