måndag 15 juni 2015

Nu kanske man kan pusta ut....

Ida hostade en del i natt. Kom in o la sig i våran säng så jag la mig på soffan... Vid halv sju kom Tim upp o väckte mig o då gick även mannen upp. Så jag la mig i våran säng mellan barnen o Tim va så gosig o helt plötsligt hade han somnat om! Han slumra jag me men så vaknade Ida vid sju. Hon gick upp o tittade på tv o jag kröp ner bredvid Tim. Där sov vi till kl 8.20, sååå skönt! Bestämde mig för att barnen fick va hemma o avbokade träningen. De va så trötta så!! 
Dagen spenderades städandes, isf fm. Vädret va sisådär. Så barnen har pysslat me sitt medan jag hann me 3 tvättar, dammsuga, damma o rengöra badrummet. Barnen sprang in o ut på uteplatsen medan :) Sen mös vi en stund innan mamma kom vid halv tre o jag drog till läkaren, som som tur va gick bra! Han va lite sisådär, fick stå på mig. Men vart sjukskriven fram till sem, 4 veckor alltså. Sen togs det massa prover, typ 6 rör blod så jag fick sitta ett tag efter så jag inte skulle ramla när jag ställde mig upp :P fick även ett glas vatten. Men han ville kolla efter allergi, kolla min sköldkörtel o sänkan bla....

Jag blir alltid så blå efter på armen...

När jag kom hem va min farmor o farfar här me en midsommar blomma :) Så vi satt o pratade lite. När de hade gått lagade jag middag o sen rullade kvällen på i de vanliga rutinerna :) Jag o mannen har oxå kollat på fyra avsnitt av Merlin. Lite lätt beroende framkallande! Hahaha! Nu är det dock dax o sussa, om en stund ;)

I morrn ska barnen till fsk är det tänkt. Jag ska träna kl 10 sen måste jag åka o köpa en ram till affischen jag köpte till barnens fröknar, papper så jag kan göra klart korten till de fröknar som slutar (de jag hade gjort hände det en olycka me :(( ) o så måste jag handla lite. Sen är det nog dax o hämta barnen. Hoppas Ida slipper hostan i natt, att hon får sova (hon är pigg annars, Tim me) annars får vi se hur det blir i morrn....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar