söndag 7 juni 2015

Ljud o ljus känslig

Är fortfarande känslig mot ljud o ljus. Huvudvärken är nästan helt borta men har ont i nacke o rygg... En stund efter förra inlägget dök mina föräldrar upp med Isadora o Isolde. De är barnvakt o va ute en sväng. Så Ida gick ut på uteplatsen o lekte en stund med dom, Tim o Patrik kom hem o så lekte alla en stund innan de gick hem. Jag klädde på mig ordentligt o gick ut. Trots att solen inte sken vart det för mkt för mina ögon :( Så gick in. Patrik va ute o passade Ida o Tim som lekte länge o bra vid lekplatsen utanför. Han fixade sedan lunch åt dom som de kom in o åt. Jag slängde ihop en äppelpaj medan. Nu badar o duschar Patrik barnen o jag passar på o vila lite medan. När de badat klart ska vi fika me äppelpaj :) Jag försöker va me på det jag orkar o kan o där emellan vilar lite då o då. Som det känns just nu känns det inte optimalt att träna i morrn, men vill så gärna. Behöver verkligen! Får se hur det känns i morrn bitti. Vet en övning jag inte kommer göra iaf, som utlöste migränen som låg o lurade...
Nu ska jag passa på o vila...

Ligger i sovrummet där jag kan ha persiennerna nere (vill inte ta ner dom i vardagsrummet) o där jag kan skjuta igen dörren för o få det liiiite tystare iaf ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar