onsdag 24 juni 2015

One day left

Dagen hos Sara va väldigt trevlig. Vi kan verkligen prata om ALLT. Så himla skönt! Fick så god lunch så!! O som vanligt gick dagen på tok för snabbt! Kom strax efter 15 o hämtade barnen. Det tar vanligtvis 35 min från Sara. Jag åkte kl 14 för att vara på den säkra sidan (vägbygget på 288an...) Hamnade vid två rödljus me lots, så det tog ju en aningens längre o åka. Men det gjorde inget på fsk. Plus att de hade så lungt på deras avdelning, 18 barn ist för 38 ;) Stor skillnad! Nu går barnen bara i morrn innan de går på deras låååånga sommarlov, 7.5 vecka. Underbart!!! Bestämde mig för o skrota fredagens läkarbesök (pallar bara inte!!) o ist ta sommarlov en dag tidigare. Sen kommer jag o barnen va lediga i två veckor innan mannen går på sem. Planer för vad vi ska hitta på har börjat smidas o det kommer nog bli kanon! :D
När vi kom hem va det två så himla trötta barne o det va en hel del bråk o gnäll. Dagens middag (flygande Jakob) lagades under stress me en klump i magen. Har ev lite beslut o fatta o sånt gör mig GALEN!!!! Blir så stressad!!! Vet inte vad jag ska göra... Gah!!! Aja, vi åt middagen o då va det lite lugnare. Jag har haft en smygandes huvudvärk hela dagen som vart 10 ggr värre när jag kom hem. Så efter middagen kraschade jag i soffan o mös me barnen innan det va lägg dax för dom. Det mysigaste som finns är o läsa saga för dom. De tycker så himla mkt om det o jag tycker det är så kul o läsa :) De tog som ett bra tag o somna, inte förren strax efter kl åtta. Vi tittade på de två sista avsnitten någonsin av Merlin. Skit slut!!! Har verkligen gillat den serien o så avslutar dom den så... :(
Efter det satte jag mig o knåpade ihop en matnota....

Den vart ännu längre än den här... Bläää... Ingen lust o handla i morrn :(

I morrn MÅSTE jag försöka lämna barnen kö 8.30 senast så jag hinner åka o storhandla innan träningen kl 10. När jag kommer hem från träningen är det duscha o lunch som gäller. Andas ut lite o sen iväg på ett litet "hemligt" möte mellan 13.30-14. Får se om o isf när jag kan berätta mer om det... Direkt efter är det hämta barnen som gäller o fira att sommarlovet har börjat :D
Full späckad dag i morrn. Men det ska nog gå bra. I värsta fall får jag ta handlingen i morrn kväll. Men vill helst slippa det...
Man kanske skulle ta o sova..... Snart...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar