fredag 12 juni 2015

Första riktiga grill kvällen

Så underbart härligt! Barnen lekte o röjde på o jag o Lisa kunde sitta o tjattra länge! (Mannen åkte iväg efter middagen hem till sin pappa för o fixa nåt) Inte förren vid halv åtta gick vi in. O oj så smutsiga barnen va!! Hahaha! De hade ju lekt i poolen o sen lekte alla ute i lekplatsen i bara trosor/kalsonger. De målade me gatukritor oxå. Så de va två färgglada barn jag fick me mig in :P De åkte in i duschen innan de fick lägga sig i sina sängar ;) Trevligare o skönare o lägga sig ren! De låg o bläddrade i varsin bok drygt fem min sen somnade Tim. Ida inte långt där efter. En underbart enkel läggning! Sen satte jag igång me o plocka all disk. Det vart en hel del! O hatar när jag måste börja me o plocka ur en ren maskin först... Sen vart det till o röja upp ute på uteplatsen. Som det såg ut! :P Men nu är det så fint sååå!!! Efter det va det klädeshögen som låg innan för dörren som jag behövde ta hand om. O så en dusch. NU sitter jag äntligen i soffan. Helt slut o såååå ont :(( Revben el muskler??

Det härliga är att jag hela tiden får mer o mer färg! Tycker knappt jag är i solen. Brukar ha skit svårt att få färg, men inte nu tydligen. Jag klagar inte ;)

Ne, se om man har nå värktabletter som kan funka... För nu är det inte kul :(

Men det ska inte få förstöra denna underbara dag!!!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar