tisdag 16 juni 2015

Hostiga skruttan!

Ida hade host attacker i natt me. Jag sov knappt nåt! Bestämde att hon fick va hemma idag me. Frågade Tim om han ville till fsk o leka med sina kompisar. Men neeeej fick jag till svar. Han ville absolut INTE! Han är ju så pigg o röjer på o Ida blir tokig för hon vill vara ifred o vila! Då sa Lisa att Tim kunde få cykla med henne o Jonna till fsk. Oj så glad han vart!! :D Snabbt ville han ut o cykla iväg med dom. Ringde dit o talade om läget. Ringde sedan efter en halvtimme igen o kollade hur det hade. O det hade gått jätte bra! Han va så glad o lekte för fullt med Linnéa! Så skönt o höra :) Jag brukar ju ha dom båda hemma även när bara en av dom är dålig. Just för att jag inte vill va me om gråt o ledsna barn när man lämnar den friska. Men just idag så kände jag att Ida behövde lugn o ro. Igår va det bara bråk mellan dom för att Ida inget orka o Tim ville leka. Nu får de båda vad de behöver :) När Tim cyklat iväg där vid nio tiden satte jag mig i köket o knåpade ihop nya kort till barnens fröknar. Sen behövde det ju handlas. Kändes inge bra o ta me henne upp på kvantum så vi cyklade till Willys, hon fick sitta bakom mig på cykeln. Så nu är handlingen klar. SKÖNT! Det som är kvar o göras är o köpa ram till affischen o skriva klart det som ska stå i korten. Det pysslar jag ihop i kväll, själv tänkte jag...
Träningen vart det ju inget me :/ Kanske tar en promenad me Ida i vagnen innan vi hämtar Tim... Får se!

Mitt hjärta <3

Hon hostar o hostar o hostar, vad gör man när inte ens mollipecten hjälper. Låter som rethosta...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar