tisdag 9 juni 2015

Rond två!!

Det vart middag ute idag. Lövly!!!!
Efter middagen fick jag ett sms av syrran som undrade om jag ville me ut på en promenad. Varför inte tänkte jag :P Det va motigt, låren stramade efter morgondagens promenad, o blåsorna (som jag ändå hade preppat) gjorde ont o jag fick blåsa på en blåsa :/ Men drygt en timme gick vi! O jag fick hem cykeln, vilket va tur! För som jag misstänkte hade jag ju glömt o låsa den :O Fan, jag i ett nötskal! Nu sitter jag ny duschad i soffan o det värker överallt, typ! Nacken värst.... Inte bra! Hoppas man är fit for fight för träning i morrn fm ;)

Jag fick en aaaaningens mkt färg av solen, som man glömmer tar jäkligt bra just nu :S hahaha! Det kokar lite här o lite där :P

Nu blir det mys me mannen till Merlin :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar