måndag 29 juni 2015

Måndag o seg dag

Idag vart det äntligen en lite lugnare dag. Började iof me att jag lämnade barnen vid kvart i nio, åkte o tränade, fick behandling (ett revben som låst sig, o så fick jag laser) Sen hämta barnen direkt. Deras farmor hade fått läkartid kl elva så jag mötte upp dom utanför årstahallen där de satt o åt risifrutti :) De hade gått dit o varit ute en stund. När vi kom hem ville barnen va ute o leka så de va det. Men Tim sa efter bara ett par min att han ville lägga sig i soffan me filt o titta på Frost. 10 min senare sov han :O Han somnade redan kl halv tolv....

Vila lite bara ;)


Tio min senare ;)

Jag fixade lunch till mig, samma som igår, pastasallad då det fanns kvar lite...

Gott!! :)

La mig sedan o halvslumrade i soffan lite jag me. Ida satt bredvid o mös :) Vaknade sedan till av att det plingade på dörren. Både jag o Tim flög upp! Det va mamma o Anna som kom. Då va kl ett så Tim hade sovit 1.5 timme, undra hur länge han hade sovit om mamma inte kommit :P Vi gick ut en stund då o sen fixade jag sen lunch till barnen, de åt inte förren kö två. Jag har röjt undan disk o tvätt. Men nu fortsätter vi mysa i soffan. Vi är alla såååå sega!!! Detta va en välbehövlig dag, o bara ta det lugnt! Det är mörkt på himlen o det ser ut som om det skulle komma regn o åska, men det gör aldrig det :/ Jag får alltid så ont i huvudet när det är sånt här väder så skulle hellre vilja att det kom en urladdning...
Ska börja me middagen om en stund, frågan är, köttfärspaj el tacos?!

Älskade dotter <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar