måndag 1 juni 2015

När hjärnan kokar över!

Av för många tankar som snurrar. Men det ordnar sig, det brukar det göra ;) Jag somnade o sov en timme ist för en halvtimme förut. Hade kunnat sovit ännu längre. Läskigt när det blir så :/ Hämtade hem barnen o de ville va ute o leka så vi vs ute drygt en timme innan middagen behövde fixas....

Här kan de roa sig länge! :) O gungorna bredvid....

När vi kom in började jag me middagen o de lekte på....

Barnens kyckling till vänster o våran, me mer fart i, till höger ;)

Sen drog mannen iväg o handlade lite. Jag röjde undan middagen o fixade sedan barnen för kvällen. De somnade i någorlunda tid i kväll ;)

I morrn ska Tim på utflykt med sin grupp, så himla kul! :D De ska åka buss till Stadsparken o leka o äta lunch (pastasallad) jag vart tillfrågad o följa me, om jag ville! O så länge det inte regnar el jag mår dåligt tänker jag göra det :) Inte ofta man får chansen till det då man alltid jobbar annars. O han skulle nog tycka att det va jätte kul! Det står dock att det ska bli regn, men håll tummarna för deras skull att det inte blir det! Jag hade tänkt städat egentligen, men det kan jag ju skjuta på en dag ;)

Denna kväll som jag skulle i säng tidigt. Det är bara o ge upp, omöjligt o lägga sig tidigt ju!!
Godnatt på er!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar