söndag 7 juni 2015

Med hopp om en bättre morgondag

Jag mår sakta men säkert lite bättre. Haft en mysig em me alla mina älsklingar <3 Mannen bjöd på god grillad mat!!!

I morrn är det träning kl 9 som gäller. Sen ska det tas hand om lite tvätt o mitt skrivbord ska rensas, så jag kan få börja me korten till barnens fröknar :) Ska oxå ringa vårdcentralen så min läkare kan ringa upp mig i slutet av veckan. Känns så jobbigt, sånna samtal är inte roliga :( Sen ska hinna att bara ta det lugnt oxå. Får INTE bli en lika stressig vecka som förra veckan....
Har nu suttit o målat lite i en av mina målarböcker. Oj vilken tid det tar! O jag kan inte sitta länge pga mina muskler i nacke o axlar heller, så det är lite trist att det ska hindra. Men har ju som sagt ingen brådska så det får ta den tid det tar!
Nu ska jag sova! Har inga fler bilder från dagen, men där emot en härlig bild på världens bästa Pippi från igår....

:D <3

Godnatt på er!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar