onsdag 10 juni 2015

Sommaren fortsätter...

Visst, det är inte strålande sol. Men att det är runt 15-16 grader ändå, det är sommar! I natt va en bra natt, Ida sov utan mardrömmar (vilket hon haft några nätter nu) så även jag fick sova. O det behövdes! Kroppen har lite o jobba på. Dels en bränna som vart lite väl röd :/ O sen två lång promenader igår. Vart lite för mkt för mina muskler i nacke o axlar/skuldror. För jäklar va ont jag har idag!! :( Ska ändå masa mig iväg till träningen tänkte jag. Får se hur det går där. Sen hem o vila kroppen. Ska va på barnens förskola kl 14.15 idag för utvecklingssamtal om Ida. Så behöver cykla strax efter kl 14. Träna gör jag mellan 10-11 typ o så ska jag äta lunch. Vips så kommer dagen ha gått! Men det gör inget, längtar redan så himla mkt efter mina hjärtan <3
O så längtar jag såååå till helgen!!! :D Inlägg om det kommer lite senare ;) Nu ska jag byta om till träningskläder o bege mig iväg! Hoppas du får en bra onsdag!!

Cuz we are crayzyyyyyy!!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar