onsdag 3 juni 2015

En kväll me många inlägg!

Har så mkt att berätta att jag kör ett litet race me flera inlägg ist. Då de inte har me varandra o göra så spec ;)
Efter att jag suttit o pustat ut lite tog jag tag i diskmaskinen o bäddade oxå rent...

Älskar när det är ren bäddat!!!!

Sen dök mannen upp strax innan jag skulle åka. Missförstånd me tandläkaren (som förövrigt bara vill suga ut pengar ur en!!) så vart det inte ett så långt besök. Så jag åkte till dietisten o han hämtade hem barnen, så det vart inte en alltför lång dag för dom trots allt :) Han hade gått dit sånär promenerade skogsvägen hem :) För mig gick det bra hos dietisten. Jag har ju gått upp 1 kg vilket gjorde mig helt förstörd i fre när jag såg. Men jag har minskat -5 cm runt magen på 2.5 vecka vilket är bra! Dietisten o sjukgymn tror att det beror på att jag just nu omvandlar fett till muskler. O trots att de väger lika mkt så är ju muskel massan kompaktare. De tror att om jag fortsätter så här kommer det att hända en en del me min kropp. O det hoppas ja. Känns så himla gött o va på banan igen o jag känner sån motivation!!! I morrn kl 9 ska jag o Lisa ut på en pw tillsammans!! :)
Jag o mannen o barnen kom hem nästan samtidigt.... 
Fortsättning följer....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar