söndag 21 juni 2015

Sista veckan

I morrn går barnen sin sista vecka innan 7 veckors sommarlov. Hur underbart som helst!!! :) Ida va ju hemma förra veckan o denna vecka blir kort dagar. Skrivit upp dom 8.30-15 mån-tors o 8.30-13 på fre. Men i morrn tänker jag hämta dom kl 14, om allt går som jag tänkt. Nu va Tim rätt snorig i kväll så det beror lite på hur han är i morrn oxå. Är han som i kväll får de va hemma. Men han va bra trött oxå efter att ha varit ute heeeela dagen! Vi kommer ju som sagt va lediga tillsammans två veckor innan mannen går på sin fem veckors sem. Ska bli mysigt! :)
I morrn får vi som sagt se hur det blir. På kvällen ska jag göra nåt jag inte borde. Men sååå gärna vill. Berättar i morrn ;)

Tim testade innermössan från Idas hjälm (den man har på på vinter) o sa, -Ta kort på mig mamma! O la sig så här. Blivande fotomodell! ;) Hahaha!

Nu måste jag sova, båda barnen har redan vaknat en varsin gång... Blir nog en tuff natt :/ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar