onsdag 3 juni 2015

Tänk vad man kan hinna ibland!

Barnen vaknade strax efter halv sju, gick upp vid sju. Sen lekte de på o jag började dra bort sängkläderna från våra sängar. Vi käkade frukost, jag plockade lite, lämnade dom vid halv nio o sen hem o har hunnit plocka lite till, dammsugit o är inne på andra maskinen tvätt. Känns bra, ligger före i tidsschemat ;) hahaha! Nu ska jag pusta ut i 5 min innan jag åker o tränar. Sen blir det nog in en snabbis på affären o handla bröd o nå yoghurt el nåt till barnens mellis i morrn... Hem o äta lunch, hänga tvätt o rengöra badrummet, o damma om jag orkar o hinner, annars får det bli i morrn ;) Ska som sagt hinna me lite vila idag oxå tänkte ja!

Träningskläderna är på, iväg o jobba gärnet!!! ;)

Måste komma på en smidig middag oxå... Kommer ju komma hem närmare halv fem o kvart över fem måste vi cykla OM vi ska på nationaldagsfirandet. Som sagt, det hänger en del på vädret oxå....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar