söndag 7 juni 2015

Är det inte det ena så är det det andra

Huvudvärk även idag, mest sviter från migränattacken. O helt slut efter två dygn me migrän. Men inte nog me det, jag har fruktansvärd magknip o mår illa, vilket jag är rätt säker på är biverkningar på migrän medicinen. Känns hela tiden som om jag ska kräkas... Vill göra nåt med familjen men vet inte om jag orkar :( Just nu är Patrik o Tim ute o spelar fotboll o basket på basket planen :) Jag sitter me Ida o hon pysslar me sina nya böcker, sifferboken o bokstavsboken som jag köpte....




Som jag misstänkte gick det hem hos henne. Hon älskar sånt här! O det ska va för att det är roligt. Inget hon måste lära sig redan nu. Mest för att hon sj tycker det är så kul :) När det gäller bokstäver är hon helt otrolig! Hon känner igen vem som börjar på vilken bokstav o hon kan skriva bara man talar om vilken bokstav hon ska skriva. Gull pluttan!! <3
Hade tänkt att vi kanske skulle upp på Gränby en sväng då Tim behöver fler par kalsonger, tre par är lite snålt (då de andra börjar bli för små) men sex par skulle bli perfa! Frågan är bara om jag orkar :/ Får avvakta o se. Nu ska jag fortsätta mysa, pyssla me skruttan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar