torsdag 18 juni 2015

Stress!!!!

Sovit dåligt för tredje natten... Blääää.... Det gick bra för Tim o cykla me Lisa o Jonna till fsk :) Han fick me sig finkläder att byta om till till sommarfesten. Ida o jag slängde ihop en kladdkaka. Hade ingen bättre fantasi... Sen drog vi iväg o köpte jordgubbar som jag tänkte lägga uppe på  kladdkakan. Köpte även ett packe rosor som jag ska ge en ros var till fröknarna. Kom hem o nu är Ida i plurret ;) Jag har målat naglarna medan....

Sommar fina :)

Efter det här ska vi äta lunch, sen byta om o fixa iordning oss o packa me det som ska me. Cykla till förskolan vid kvart över två...

Jag är lite upprörd över en sak. Ibland önskar jag att folk kunde sköta sitt. Ibland när nån menar väl så kan det bli så fel. O jag blir så jäkla irriterad! Skakar o får hjärtklappning av ilska. Men ska försöka släppa det... Många bäckar små... Gah!!!! 

Torka Ida o fortsätta me denna stressiga dag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar