fredag 12 juni 2015

En liten paus

Det va såååå segt o ta sig upp för o träna i morse. Kl 8 på en fredag är ingen höjdare :P Masade mig inte upp förren halv åtta o strax där efter dök mamma upp. Jag åkte o körde styrka en timme. Men min hjärtklappning vill inte ge med sig! När jag anstränger mig rusar hjärtat så jag knappt kan andas. Hel mysko!!! När jag kom hem vid nio tiden va barnen o mamma ute på lekplatsen utanför. Jag hade bara ätit en knäckemacka innan träningen så jag hämtade ut en tallrik me yoghurt. Mamma gick hem o vi va ute två timmar till....

Började i "våran" lekplats o gick sedan runt till alla här runtom....



Kom in o käkade lunch o nu ska vi vila i soffan en stund innan vi drar ut igen :) Denna gång får det bli på våran uteplats. Fylla vattenbanan o jag lovade barnen att vi skulle kolla om vi kunde hitta deras lilla pool i förrådet o fylla den me! Idag är det ju såååå varmt!!!! :D Sen blir det till o grilla till middag. Lax! Mums!! Tänkte nog göra potatisslantar i ugn till, o ugnsbakade grönsaker....
Men nu VILA!!! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar