tisdag 27 oktober 2015

Tok däck!

Jahapp, strax efter gårdagens inlägg slocknade jag i soffan... Efter FYRA timmar vaknade jag!!! Helt sjukt!! Va så jäkla slut!!! Sen sov jag skit kasst resten av kvällen, mannen me tydligen... Va segt o gå upp i morse....

Morrn morrn!!!

Lämningen gick bra, dagen på jobbet gick bra. Som vanligt kom tröttheten efter lunch. Hämtade barnen, Tim bröt ihop för hans pumpa lykta inte va torr o han vart tvungen me o vänta till i morrn innan han kunde ta hem den. Plus att han vart trött. Så va tvungen att BÄRA honom från förskolans gård till bilen. Vilket såklart känns nu... Ida va så gullig, hon hade gjort en massa pyssel o bla en mask att ha i ansiktet. Så hon tyckte vi skulle göra en till Tim när vi kom hem. Vilket vi gjorde...

Coolingar ;)

Jag fixade sedan middagen. MIN köttfärssås (alltså den vanliga klassiska) o barnen åt me god aptit...

De va så hungriga så vi tjuvstartade innan pappan kom hem ;) Me tända ljus såklart... Nu är det kolsvart te när vi ska äta...

Nackdelen nu när det blir mörkt så tidigt är att vi knappt hinner va ute innan mörkret faller... O barnen får INTE va ute själva när det skymmer el är mörkt. Jag vill se dom TYDLIGT! Men idag gick vi in på engång då det ju va sååå kallt ute :S 
Efter middagen, när mannen kommit hem, tvingade jag mig praktiskt taget ut o träna. Jag va så trött så jag höll på o somna. Träningen gick sådär... Flera månader sen sist så är lite försiktig me vikterna i början....

Jag ser ju allt annat än glad ut :/

När jag kom hem igen va barnen klara för o sova. Men vi mös till ett avsnitt av nåt barnprogram innan de fick gå o lägga sig. Jag tog mig en varm dusch o ligger nu redan i sängen :O Så jävla trist!!!! Jag har såååå ont i kroppen. O fryser som sjutton!!! Trött så jag nästan sover... Förstår inte hur jag ska orka me en fest på fre :/ Resten av veckan händer det nog inte så mkt... Men nästa vecka.. HUA!!! Vill inte ens tänka på den veckan..

Godnatt på er!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar