fredag 9 oktober 2015

I sängen...

Här ligger jag... Lämnade barnen vid kvart i nio. Även idag serverade Patrik dom frukost <3
Somnade inte förren efter kl ett igår. Jag o Patrik låg o pratade om livet (djupt va? ;) ) nej men det va ett väldigt trevligt samtal :) Sen sov jag sisådär. Halsen värker o jag fryser heeela tiden :S När jag hade lämnat barnen åkte jag o tankade, va så illa tvungen... Sen hem o åt frukost. I morse hade jag sånna magkramper så jag kunde inte äta... Nu har jag lagt mig för o vila. Lovade o hämta barnen senast halv två, kanske tidigare. Vill ha mina hjärtan hemma!!! Men lika bra för alla att jag får vila några timmar nu, jag är trots allt sjuk, så jag orkar hela helgen sen. Patrik kommer hem strax efter kl fyra. Äter mat o sen drar han. Han, pappa, min bror o en kompis till min bror ska åka på en fiske weekend! Är så glad för hans skull, för som han ser fram emot detta :) Så typiska att jag ska va sjuk, vilket jag typ alltid är de få gånger han åker bort (typ en gång om året) Men skulle aldrig hindra honom. Om jag inte låg i 40 graders feber o inte kunde ta mig upp. Men nu är det ju inte så illa, tack o lov! Har gjort planer me mamsen i morrn. Tanken va att vi skulle packa matsäck med oss o åka iväg till skogen i Rasbokil (mina gamla hemtrakter) o kolla efter svamp med barnen. Ja, de skulle väl mest leka ;) Men nu vet jag inte hur det blir. Känner mig inte så lockad att va ute i flera timmar när jag mår så här. Samtidigt skulle det ju va så skönt o kul för barnen! Hmm, får nog tänka lite på saken...
Nej, nu ska jag göra det jag är hemma för att göra, VILA!!

Revben som åkt snett på höger sida, o troligtvis vänster me :( Skit så ont det gör!!! Har ju klarat mig ifrån det i några veckor. Men men... Ska till sjukgymn på tis...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar