fredag 16 oktober 2015

En bättre dag

Värken finns ju ALLTID där, mer el mindre. Idag liiiite mindre. Men känner mig piggare i övrigt. Ingen feber, yey!! Sovit lite bättre i natt, va en lugn morgon me frukost mys me dom bästa <3

Tända ljus såklart <3

En lugn dag på jobbet me endas 6 barn på min avdelning, på 3 personal ;) Så jag kunde ha en lugn dag o få lite praktiskt gjort i lugn o ro i lugn takt. Åkte strax innan kl tolv (alltså knappt tre timmars arbetsdag) förbi min bror på en kaffe latte...

Han gör sååå god latte!

Så skönt o inte behöva stressa hem för o hämta barn. Mamma hämtade ju dom idag. O mysigt o få sitta ensamma o prata en timme. Sen behövde jag åka, till min sjukgymn. Ett revben som låst sig o stel i resten. Som vanligt. Åkte sedan förbi barnens förskola o hämtade alla deras saker. Då mamma gick med dom så sa jag att jag kunde hämta allt så slapp hon bära på det. Blir ju så mkt kläder när det är sååå kallt på morgonen o betydligt varmare på dagarna... Kom sedan hem, har vikt o hängt tvätt. Ätit lite mellis. Nu ska jag lägga mig o försöka vila lite, det som va tanken. Sen blir det en dusch innan jag åker upp till Gränby för o träffa Sara o äta middag ihop. Denna em ensam, o sen få träffa en kompis, behöver jag VERKLIGEN!! Det har gått i ett de senaste veckorna. Så nu blir det soffan en halvtimme!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar