fredag 16 oktober 2015

Med myskläder på!

Hade det sååå himla trevligt me Sara. Som alltid :) Pratade måååånga timmar. Åt god mat, jag tog sushi, nom nom! Innan jag mötte upp henne hann jag in på några affärer. Vart några strumpor till Tim, me Nicke Nyfiken på ;) O så en varsin fleece tröja till båda barnen! Sara hade med sig ett par super snygga Nike Air skor som hon hade fått till sin pojke, men som han inte ville ha då de va för tjejiga ;) Då kom hon o tänka på mig o hade tagit me sig dom i kväll. De va strl 35.5 så trodde de skulle va för stora. Men Nike skor är liiiite mindre så dessa kunde jag ha :D Kan ev ha en sula i dom oxå o då blir de perfa! Så glad jag vart. Sprillans nya, helt oanvända! Inte helt fel ;) När jag kom hem vart det film mys me älsklingen, myskläder på men sminket kvar ;)

Orkade inte ta bort det :P

Barnen hade haft det jätte bra hos mamma o pappa :) De hade skypat me världens bästa systeryster som fyller år idag (GRATTIS FINASTE DU!!!! Älskar sig!!! <3 <3 ) Men de hade varit sååå trötta sen på kvällen. Ida längtade efter mig.... Men de hade somnat sååå fort :) 

I morrn har jag ordnat en play date till Ida. O hon vet inget än :P Men vet att hon kommer bli såååå glad!!! Smsade me Elises mamma o vi bestämde att vi ska ta me tjejerna, o picknick, o cykla till regnbågsparken i Gränby. Ska bli sååå kul o mysigt! Tim får mysa me pappsen :)  Jag o Martina (Elises mamma) kan ju prata huuuur länge som helst. O barnen leker så himla bra. Längtar! :) När vi kommer hem därifrån blir det till o svira om för o åka på 30-års firande! En rolig morgondag väntar me andra ord :) O även en rolig söndag. Ska oxå hinna me en del vila hade jag tänkt. Men att göra roliga saker tillsammans me familjen är som vila, retreat. 
Nu får det bli sängen, har ju sovmorgon i morrn men måste oxå hinna me o fixa nån matsäck till skruttan. Tänkte försöka hinna steka på lite plättar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar