söndag 18 oktober 2015

Så va denna helg slut...

Att bara ha två dagar ledigt när man alltid haft tre dagar är en omställning. Jag vet inte om jag tycker om det, vad jag föredrar. Helgen känns så otroligt kort! Samtidigt är det skönt me korta arbetsdagar... Aja, jag vet inte ja... Har världens jobbångest just nu :( Jag hade längtat så till helgen o nu är den över... Helgerna går bara föööör fort :(( Har ju lite roligt o se fram emot, men alltså, jag vill spendera dagarna me mina små älsklingar. ALLA dagar i veckan... Va ju till Alsike idag o träffade ett gäng tjejer från stalltiden. O tre av dom har små bebisar o är mamma lediga. Vill oxå vara det!!!! Men det är ju till o acceptera läget. Måste försöka göra det...
Men iaf, Alsike. Oj så kul det va!! Har inte skrattat så mkt på länge alltså!! Det va så kul o se alla som kom. Tiden sprang iväg så åkte inte hem förren halv sex!! (Åkte ju dit till kl ett, hade en blomma me mig oxå ;) ) så det vart många timmar. Dåliga samvetet tog över när jag insåg att det inte skulle bli nån middag me familjen... O extra mkt när jag pratade me barnen o de ville att jag skulle hem o gooosa!! <3 O ännu värre vart det när jag kom på att jag ju skulle handla på vägen hem. Suck! Helt plötsligt vart jag jätte stressad!!! O andra sidan, jag va borta EN HALV DAG. Patrik va liksom borta hela förra helgen. De är ju vana me o spendera hela helgen me mig. O jag me dom. O det vill jag ju oxå!!! Men ibland måste man göra lite sånna här saker. O det va verkligen sååå kul!! Men hann iaf pussa o krama på älsklingarna när jag kom hem. Åt middag...

Kändes sååå trist o äta sj :)

Har nu tagit mig en skön dusch, tänt ljus o nu blir det film mys me mannen. Älskar't!!

Är oxå väldigt skönt att inte börja förren kl 11 i morrn. Tänker lämna barnen så sent som det bara går!! 
Längtar redan till nästa helg...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar