lördag 10 oktober 2015

Snaaark!

Halv sju vaknade barnen. O det har varit full fart på dom sedan dess... De har inte samma ro att kolla på tv nu som förr. Förr åt vi inte frukost förren tidigast kl 9 på helgen. Nu hade de dukat fram o kom o sa att de ville äta redan kl halv åtta :S Så de har ätit, inte jag. För tidigt. Jag har krupit ner i sängen igen o tänker ligga här o dra mig en stund till.....

Dörren på glänt så jag hör barnen. Somnar ju inte, men skönt att bara dra sig lite :)

Förra helgen jobbade jag på lör, o den här är Patrik borta. Jag längtar redan till nästa helg :/ Barnen skickade en puss till pappan nyss....

Puss pappa!!!!! <3

Som jag saknar honom!! Sover så dåligt sj...

Idag blir det skogen. Blir till o klä på dig ordentligt. Ska fixa matsäck sen oxå....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar