torsdag 8 oktober 2015

Seg morgon

I natt kom Tim in till mig o så sa han: -jag tycker du ska torka min näsa mamma! Jahapp tänkte jag o följde me honom till badrummet o torkade den (fanns ju dock inget att torka! Haha) sen gick han in o la sig i sin säng igen o somnade om :P Han måste ha drömt nåt! 
I morse va jag bra seg, mornarna är värst, o em o kvällarna... Patrik va snäll o gav barnen frukost runt halv åtta innan han cyklade. Så när jag gick upp strax innan kl åtta hade de ätit klart! Vi klädde på oss o mös till barn kanalen till strax innan kl nio. Sen fick vi bråttom iväg! Kom lagom tills Ida skulle ha samling. Gick så bra så o lämna (som alltid me henne nu för tiden) o Tim skulle ju va ute. O det är andra dagen han pussar o kramar mig o sen går iväg :O Han som alltid följt mig till grinden så en pedagog behövt följa me o ta honom när jag går. O då har han gnällt lite. Men inte nu. Sååå skönt!!!!! Jag har precis ätit frulle....

Grått o trist ute, så då passar det me tända ljus :) O så min nya craving, Bravo Boost energi!! Just denna smak är en favvo (Lemonad o ingefära) 

Nu måste jag dammsuga :( Men vill passa på då det är så fint i barnens rum o inget ligger på golvet. Det är nästan inget på golven nånstans så det är bara till o dra av me dammsugaren. I morrn ska jag ju jobba, skönt o ha det gjort! Jag är fortfarande frusen o har ont i huvudet o halsen... Kroppen är det liiiite bättre me. Men blir helt slut så fort jag gör nåt! Ne, få lite gjort nu! Lovade barnen o hämta dom innan mellis, strax innan kl två idag. Tänkte hinna vila lite innan oxå. O byta sängkläder :/ Har inte bestämt mig för hur jag gör me föreläsningen i kväll än. Just nu känns det inte som om jag skulle orka.. Men vi får se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar