onsdag 28 oktober 2015

Jag är vaken!!

När jag hämtade barnen idag va Tim ute o lekte, Ida va inne o ville inte alls gå hem först! Jag ser det som positivt, hon blir inte arg, sur el ledsen, utan säger bara att hon ju har så kul o inte vill hem än <3 Så skönt att de har kul på fsk. Men hem kom vi utan krusiduller idag ;) O Tims halloween pumpa han gjort fick vi med oss hem! De ville såklart va ute o leka när vi kom hem. O det fick de. Jag mådde ju inte alls nå bra så gick in o satte mig vid köksbordet o tittade ut på dom, me jackan på, så mkt frös jag... Men efter ett tag fick de komma in, jag behövde få lägga mig på soffan o det vill jag inte när de är ute, vill ju ha koll. Så de kom in o vi mös. Jag kom inte upp från soffan nå mer. Frös så jäkla mkt o kroppen gjorde såååå ont!!! Patrik fick fixa mat åt barnen när han kom hem. Jag la mig i sängen. Ida va så gullig o kom in o tittade till mig då o då <3 Tim åt jätte lite, va ju så trött, så strax efter halv sju sov han... Ida la sig i sängen bredvid mig o mannen kom in. Vi satt o pratade o Ida berättade nå roligt från förskolan så hon skrattade så hon kiknade medan hon berättade. Vi bara skrattade vi me, hon har så underbart skratt <3 Jag läste saga för henne medan Patrik hämtade mat till oss. Hon la sig o vi åt. Men kunde knappt äta nåt o mådde sååå illa efter. Det gör jag fortfarande... Patrik o jag har tittat på några avsnitt av The Unit o nu tittar han på nåt annat. Får nog bli sängen för mig snart ;)
I morrn då... Jag har fått sms om att paketet från KappAhl o Jollyroom har kommit. Tänkte först hämta det i morrn men kanske väntar tills på fre o hoppas att paketet från Lekmer oxå hinner komma så kan jag hämta alla då. Men ängla vingar har jag lovat att köpa till Ida i morrn, o lite från Kvantum måste handlas. 
Fixa till i morrn o sen sova! Natti!

Detta gäller ju dock det fysiska. För psykiskt mår jag faktiskt bra! Bortsett från att det ju oxå tar på en psykiskt o ha ont. Men har så fin familj som betyder allt för mig o gör mig så lycklig!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar