tisdag 20 oktober 2015

En tiiiidig kväll för lill prinsen <3

Hämtade Ida kl 13.15. Hon vart lite förvånad ;) Åkte sedan o hämtade Isadora o när vi lämnade av henne hos mamma så stannade vi o åt mellis där. Barnen lekte men Tim orkade inte riktigt så åkte hem vid halv fyra. Han la sig på soffan. Vid kvart över fyra när jag höll på me middagen ville Ida ut o leka, vilket hon fick. Men såklart ville Tim me det då, sa att han nog inte skulle orka (risken att han skulle bryta ihop för allt va rätt stor. Han hann få på sig fleecetröjan, jacka o mössa men när skorna skulle på kom ett break down... Jag förklarade att det kan va så ibland, att man så gärna vill nåt, men man orkar inte. Så klädde av honom, han la sig på soffan o kl fem sov han...

<3

Försökte väcka honom när vi skulle äta, han tittade o nickade lite men somnade om. Så jag o Ida fick äta själva....

Tacogratäng, ris, majs o sallad på tomat ( våra egna såklart) apelsin o rödlök :)

När vi hade ätit klart kom Patrik hem. Han bar in Tim till hans säng. Jag åkte till sjukgymn, två revben som låst sig. Hem o Tim vaknade till o va lite ledsen men somnade om igen. Får se hur denna natt blir. Bådar inte gott :/ Ida la sig för en stund sedan o jag ska ta mig en dusch. Mannen o jag ska sedan titta på serien vi följer :)

Ida skulle bestämma i morrn om hon ska till förskolan el ej. Jag är hemma me Tim. Hon får antingen va ledig el gå mellan 9-14... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar