fredag 30 oktober 2015

Fredag, halloween o fest!

Här hemma är det full fart just nu. Barnen springer runt o håller på o packa sitt. Uppspelta o glada. Mannen virrar runt o fixar o donar. Jag försöker pusta ut. Så jävla trött så jag mår illa o har ont i huvudet :( Men blir säkert bra när man ska börja fixa sig. Det tar ju sin tid me sminkning o allt... Lite dricka införskaffades ju igår, jag tänkte testa bla denna...

:P 

Det blir sparsamt drickandes för mig då det är såååå länge sedan jag drack alkohol :/ Tål nog inte så mkt...

Barnen hade halloween disco på förskolan idag o jag fick denna bild av Tims fröken...

Min söta Pippi o riddare <3

Kan säga att denna bild va EXTRA uppskattad efter gårdagen (jag lovar o berätta om det när tid finns) 

Patrik är nu iväg o lämnar två uppspelta kids :) När han kommer hem ska vi äta o sen fixa i ordning oss. Det kommer ju ta sin tid! Ska ta bilder sen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar