onsdag 14 oktober 2015

För det är han (vi) värd/a

Jag har precis bokat Patriks födelsedags present. Det blir en kombo födelsedagspresent/bröllopsdags firande! Vi behöver verkligen få komma bort. Skämma bort oss! Få andas, ladda batterierna. Vara BARA med varandra o ta det lugnt....

Jag har bokat rum på Gimo Herrgård. Det är så himla mysigt o romantiskt där! Blir nog toppen!

Hört så mkt bra om det o tittar man på bilderna, WOW!! O spat, vi kan bubbla i jaccuci, basta mm. Underbart!!! Som jag längtar!!!! Han fyller ju den 10 november. O helgen efter åker vi hit. Så han kommer få veta detta dagen han fyller, om jag kan hålla mig! Hihi! Vi firar ju 5 år som gifta o 15 år tillsammans den 30 okt. Men då ska vi på 30-års fest, komb halloween fest. Så därför får detta bli ett firande även av bröllopsdagen :) Kan inte sluta tänka på hur mkt jag LÄNGTAR!!!! :D O efter förra inlägget kan ni nog förstå varför detta betyder extra mycket!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar