söndag 4 oktober 2015

O så va denna helg slut :(

Helt ärligt, jag känner mig inte redo för en arbetsvecka... Skulle behöva en dag till minst!! Men nu är det som det är o det är bara till att acceptera det. Känns rätt skönt att börja kl 11 i morrn dock. En lugn morgon iaf....
Idag då. Efter frullen började vi röja i barnens rum. Det vart riktigt fint! :) Nu är det "bara" byrån me alla kläder kvar ;) Sen har det tvättats (som alla dagar) Efter lunch gick barnen ut o va ute i måååånga timmar. Jag åkte o lämnade tillbaka en sak på Intersport, hämtade ut mediciner o handlade lite på Kvantum. Sen hem o började me middagen som tog drygt 1.5 timme. Helstekt fläskfilé i ugn me godaste såsen, pressad potatis o fetaostsallad :) Vi åt o sen har resten av em o kvällen rullat på. När barnen hade lagt sig vart vi sugna på äppelpaj me vaniljvisp, så jag knåpade ihop en...

Nom nom :P Jag tog dock bara en liiiiten bit ;)

Till det tittade vi på "våran" serie ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar